17 Haziran 2013 Pazartesi

Oteki

Ya olanlar cok sinir bozucu, yada guzel daha once de dedigim gibi. Insanin insan gibi muamele gormemesi aci, polisin tavri cok feci, hukumet desen insanin kafasini duvarlara vurasi geliyor aciklamalarla. Ben zamanla apolitik oldum, politik olunca cok siniri bozuluyor kardesim insanin. Bir de laf anlatamadigim, boyle oha yuh dedigim ve degistiremedigim insanlar tanidim, biraktim politik soylemlerle tartismalari. Asimile de oldum tabi zamanla, kolayin kactim isin. E vatan sevgisi kalmadi, pek de yoktu zaten. Simdi gururluyum ben bunca insanin sokaklarda savasmasindan, hele ki politik olmayanlarin. Hani sasiriyorlar ya otekilestirilmek konusunda, belki bir akillarina gelir bunca yil Alevilere, Kurtlere olanlar ha? Ben hep oteki gibi hissettimki kendi ulkemde. Ilkokul, orta, lise hep ayni martaba, niye siz oruc tutmuyorsunuz, annen baban banyo yapmiyormus oyle mi? Ne bileyim ben goruyorum yapiyolar hep. Hani baban falan? Oha sorani duydum, olmaz di mi diye bakan gozlerle? Ben valla hep yabanci hissettim kendimi, sonra geldim buraya yerlestim, ulan hala yabanci hissediyorum ama en azindan hakkatten yabanciyim.

Ama demek istedigim herkes cezasini ceksin, hah iyi oldu degil tabiki de! Hic boyle seyler olmasin, kimse kimseye oteki gibi bakmasin, ya da aa ilginc o da baska desin, saygi duysun, sevsin. Olur mu? Himmm olmaz sanirsam, ama olsa ne guzel olurdu :) Bundan sonra insanlarin oteki olmayadigi guzel bir gelecege!!!


Hiç yorum yok: