23 Haziran 2013 Pazar

Lay lay lom dumtaka tis

Boyle bir baslik attim da hic de ole bir ruh halinde degilim. Sizi kandiriyim okutayim diye yaptim :p Yih yih, saka ya la! Ne bileyim fake it till you become it'den dolayi yaptim. Off ayrilik zor is arkadas, bir hafta super guzelim, bir sonraki hafta icimde yine tikenli kaktusler. Ah ulen Riza, ayrilik olmayaydin noluuurdu?!!? Temmuzda super iyi olacagim, umitliyim, tasinmak var, yaz var, 2 ay gecmislik var, olur elbet degil?

Boyle anlasilmis olabilecegi uzere bir sacmalayasim vaaaar, bir abuk konusasim var sorma gitsin blog okuyucusu, okuyan yoksa da blogun ta kendisi. Survivor izliyorum trden, guzel cocuklar, Murat-Hilmi favorim, Hilmi daha cok. Bir de Yalan Dunya o da favorim, Gulse Birsel'in hastasiyim, gorsem yolda ole bir konusma cabasinda bulunurum valla ama nirden gorcem.

Yine ayriliktan dem vursam mi? Vurmayim.

Survivor odulu yuzunden Niagaraya gitmeye karar verdim, 9 saat dedigin nedir ki?

Ayy bayiksin Pazar, bayik, kicimi koltuktan kaldirmadim tum gun yemek disinda, puuuuu!!!





Hiç yorum yok: