16 Haziran 2013 Pazar

Guzel ve yalniz insanim...

Sabahtan aksama twitter, facebook, ne calisabiliyor insan, ne ne yaptigini anliyor. Disari cikip eglenince kendimi suclu hissediyorum. New York'taki yuruyuslere gittim, pek birsey olmuyor ne olcak ki? Biber gazi yok, tanzikli su yok, destek veremiyoruz  offf offf :-/

Artik biraz endiselenmeye basladim. Hani super tepkiler, hayraniyim tum olanlarin. Icimdeki vatan, insan sevgisini canlandirdi, pek hissetmedigim duygular uyandirdi icimde. Ama organize yok, hukumet gittikce sertlesiyor, amaclar super, velakin gozaltindaki insanlar artiyor, iskencenin haddi hesabi yok. Acaba biraz daha sistematik tum delillerle, mahkemelere basvurulsa avrupa'da vasaire daha organize, daha hukuki (bizim ulkede olmayacagi kesin). Bilmiyorum susmamak gerek o kesin, tek derdim insanlarin boyle telef olmamalari. Ama belkide durulursa sonuclari cok daha agir olacak. Kestirmesi zor, hem de cok!

Super mizahi seyler cikiyor ortaya, onca aciya onca surunmelere ragmen. 2 haftaya yakindir bole bir mutluluk, bi huzun, damlalar gozunde kaliyor insanin, orada olamamak ic parcaliyor. Birkac sevdigim paylasim, hepsini toparlayamacagim kesin:


Super bir yazi
Tencere tava hep ayni hava
Nev York'tan birkac ses

Guzelim cocuklarimiz nasil kiyarsiniz onlara???? :((((



Hiç yorum yok: