30 Haziran 2013 Pazar

Bir avuc deniz

Anammm tum gun yemek yap, camasir yika, son 2 haftadir utu yapiyorum. Hani giyince super oluyor da bu pazarlari kabus yahuu, al, ver, pisir, yika, utuleee. Ev hanimi mod on, pofff!

Survivor izliyordum bitti, ama en azindan Hilmi Cem kazandi, hem guzel, hem super dans ediyor, hem super basarili. Dogukanla tanismistik, bole biraz ukalamsi ama aslinda degil ama Hilmi kadar yurdum insani da deil. Ne bileyim iyi oldu.

O bitti, bir avuc deniz izledim. Berrak Tuzunatacla Engin Altan Duzyatan. Adamin adi komik, kendi tas, Berrak desen insan mi  o ya? Rolunu de begendim, boyle ozgur ruhlu, cilgin, ama biraz fazlasindan isi yok, intihar tesebbusleri falan fazla abartili ama tam filmlik iste. Adam da duzen, nizam, intizam, olmasi gerektigi gibi davranan, ana kuzusu. Alla alla demek cok varmis bunlardan, filmini bile yaptiklarina gore. Sevgilisini aldatiyor Berrak'la (Deniz filmdeki adi), o gecenin sabahi evlenme teklif ediyor, hani bir sekilde kurtarcak kendini. Sonra her Deniz'e bulustugunda, nisanlisi bir sorun mu var dediginde, hayir seni cok seviyorum diyor. Neyse sonrasinda Deniz'le yasanan iliski, yikilan nisanlilik, cocugun annesinin Deniz'i istememesi, sorunlar, derken sonu hic beklenmedik bir sekilde anne Deniz'i balkondan atiyor, yetmedi olmedi diye asagi inip nefes almasini engelliyor. Sweet jesus, valla kendimi sansli hissettim bir an ben. Amaninnn!!! Tabi filmin sonunu yazdim, okuyan izlemesin :p Yih yih yih!

Karisik duygular icerisindeyim. Degisik bir filmdi, annelerin hastalik derecesinde cocuk tutkusunu ele alasim var. Obur yandan, icinden bir parca, koruyasin kollayasin var, neyi ne kadar yalnis yaptiginin farkinda olmuyor sanirsam insan. Saat de gec oldu, ne arastirma ne istatistik icin var, ne kadar gonlumden gecse de. Birde bu konu ben de hassas bir norktadir hala:)























Umutlu kapatalim, bir avuc deniz! Akisina birakmali insan hayata kendini, cunku dusundugumuz kadar yok kontrolumuz! Bi de neymis hersey guzel olacakmis! Bir avuc kum, bir avuc deniz :)













Hiç yorum yok: