1 Eylül 2009 Salı

Insan...


Ahh biz insanlar...Sanirim hayatta en buyuk hatalarimizdan bencilligimiz, ben merkezciligimiz, tek tarafli dusunmemiz... Empati zor zanaat, kendi isteklerini geri plana atmak da oyle; ama yaptiklarinin, soylediklerinin kimi nasil etkiledigi veya kendi isteklerini gerceklestirirken nasil yaptigin, yaparken birine haksizlik edip etmedigimiz cok onemli. Nerden geldim bu konulara, turk, kurt, zenci, beyaz derken ilgi isteyen citirlarin ilgi odagi olmak icin yaptiklari ve erkek bencilliginden. Empati kurabilsek, ona gore davranabilsek dunya daha bir yasanilir mi olurmus neymis?:) Ayy ben isterim bu dunyayai kurtarabileyim, Turkiye'yi de kurtarabileyim ama ben kendimi su okul hayatimdan kurtaramadim ki nedeyim, pek umutlu bir vaka gibi gorunmuyorum. Umarim birgun birgun bu cocuk, yeterince gucu olunca dunyayi degilse de etrafindakileri, gucu yettigince degistirebilir...

Hiç yorum yok: