25 Eylül 2009 Cuma

Yaza yaza yaz geldi...


Ya bu kadar gevezeligime ragmen, nasil oluyor da hergun yazmiyorum ben? Yazacak sey bulmaiyorum, buluyorum usenip yazmiyorum. Aman herseyden bahsettim, haberler dedim, siir dedim, insalik dedim, kaidn dedim, erkek dedim, bisiklet dedim, is dedim. Ahan da bitti. Birde konuscak hicbir seyi kalmamis insanlar gibi havalardan bahsedeyim tam olsun. Cok sicak anacigim buralar, cehenneme inanmiyorum diye mi bana bu iskence? Sabahin koru sicak, aksamin ayazi sicak. Nedir bu kardesim? Sipir sipir ter dokuyorum. Ben bu ellere ilk geldigimde terlemeyen turdendim, simdi koltuk altimda iki yuvarlakla geziyorum, olmuyor boyle. Ben gidecegim sanirsam buralardan, ama ya gitmezsem? Burda is bulur muyum ki? Bulsam istermiyim? Yok yok, gitcem soyle serince bir yere, kislari soguk ve yagisli, yazlari sicak ve kurak:) Her mevsim bahar havasinda olsun isterim ama o zamanda bahar gelince ask, mutluluk, sevinc olmaz. Hadi gorcez bakalim. Ne olsa sikayet etcem ne de olsa...:)

Hiç yorum yok: