30 Ağustos 2009 Pazar

Ozum tukendi...



Bu parti yapmak zor zanaat anacigim. Hele ki, hem parti hem doktora yapmak daha da zor, hatta zor otesi. Kanepede cokus yasadigim 3. gun 1 hafta icinde, hayir haftada 7 gun cekiyor, nasil yane? Ben irademi kullanip hayir diyorum, 10 kez hayir diyorum, 5 kisiye yok diyorum ama karsinizda hayir diyemeyen bir insan var, sonra yine yeni yeniden ver elini disari cikmalar, gece gezmeleri. 5 saat uykuyla surunmekteyim bugun, yarin haftanin ilk gunu, yapacak tonlarca is ve bugun katinilacak bir yemek partisi ve yapilicak icli kofteler ve sarmalar. Hayir kulaga super geliyor aslinda menu ama tukenmisim ben, bugunun yarini da var, yarin yapilacak is listesini ise ne siz sorun ne ben soyleyim. Vay ki vay...:)

Facebookumu iptal ettim bu arada, ayyy bu kadar sacma bir ise bu kadar fazla zaman harcamam ne ilk ne son, ama bir arada olsa bir dur demek lazim. Dedim gitti 1 haftaligina, ama kendimi bariz tutuyorum, ah bu merak yok mu?:)

Ayse Arman'in Hincal Uluc'la ropotaji var bugun hurriyette. Ikisi de cinsellik hakkinda rahat konusabilen, Turkiye icin biraz acik tipler, hos bir sohbet olmus. Ikisi de ayri savlari savunmak da: Asksiz seks olmaz ya da sekssiz ask olmaz diyerekten. Bence ikisi de olabilir, ikisi de pek cok insan tarafinda yasanmak da. Ama en guzeli ne derseniz, ikisinin bir arada oldugudur kanimca. Ama su hayatta bir tek olmaz vardir, o da olmaz olmazdir:) Lopur lopur goturecegim sarmalarin ozumu kendine getirmesini umut ediyorum, bu hafta da yikilmadim bu sosyal ve is temposunda, durulayim istiyorum, 2 saat evde oturunca da saskin ordek yavrusuna donuyorum. Ah derdime bir care!!!....

Hiç yorum yok: