4 Eylül 2009 Cuma

Yediklerimden mi mod degisikliklerim acaba?

Cok garip cok, mutlu mesut ben gitt dunki; yerine yorgun, calismak istemeyen, mirzildayan obur ben geldi. Hayir ikizler burcuyum ondan belki modlulugum ama bir bilimsel yazi okuyordum. Bilim adamlari uzun zincirli seker ve proteinlerden olusan bir madde bulmus ve farelerin uzerinde denemisler ve faerlerin korku hafizalari silinmis. Ne super birsey, tecavuze ugrasmis korku dolu cocuklarin hayatlarini daha guzel yasamasi icin bir sans gibi...

Yani ben de dusundum bu kimsayallar bizi boylesine etkilerken; enerjik olmamiz, mutlu olmamizda da etkileri kacinilmaz gibi geldi. Dun abur cubur yedim ondan boyle belki de:)

O kadar ise basvurdum, tek tuk Avustralya, bir ton Avrupa ve Amerika ve tek bi dene Guney Afrika... Hangisinden haber geldi? Guney Afrika, ben giderim de annemin yurecegi dayanir mi bilemedim:)

Hiç yorum yok: