15 Ocak 2017 Pazar

Son aylarin ozeti :)

Yine geldi ben. Bu defa 3 senedir hayal ettigi Avrupa gezisini yapmis olarak. Izlanda, Amsterdam, Prag, Munih ve Stockholm'dan (Stockholmun turkcesi nedir anacim nasil yazilir?) olusan gezimde Prag en favori sehrim oldu. Paris ve Prag artik listemin baslarinda. Acayip streli gittim tatile, lab toplantisi, uzerine 2. is, izinler, zaten cok boyle seylerin planini duzgun yapamayan biriyim zor oldu epey. Ha bir de hastaydim 10 gun boyunca, stres ustune yetistirememe baya fenaydi. Ogrendiklerim gidecegin tam gunleri patrona soylemelisin ki, gidecegin zaman sikinti olmasin (cuma gidip ptesi donecegini soylemmek kurnazlik deil, sacmaldigin stres sebebin oluyor) tabi bir de 2. bir patronun varsa ona soylemek icin son 2 gunu bekleme, o seyahat ediyor olsa bile :)

Kendimle cok gurur duyan bir insan deilimdir hani hic ama vakti geldi. Hayvan gibi 2 iste calisip, is gorusmelerine gidip, is gorusmelri icin verilen assayleri hazirlayip, tatile gidip, hasta olur, uzerine eskiden varligindan haberim olmayan super yeni dunyanin en iyi firmalariyla gorusmeler aldim. Alkisss... Annemin de dedigi gibi "eee napalim, hep gorusme aliyorsun sonra bisi olmuyor" degil, hakli olsa da degil. Sevgili gibi, Meryem'in dedigi gibi birgun bi is bulacagim ve iyiki bunca zaman bulmamisim diyecegim :)) Sevgilimle diyorum. Ay bir de o var, evlenmemiz gerek, aile baskisi uzak da olsak zor is, ne onemi var diyoruz, e yoksa evlenelim ama is bak, onun isten cikarilma riski, hani zor bir donem de bakalim, yapacagiz birseyler elbet. Ben istiyorum acaba? Bir onemi de yok, doktora yap, dunyanin en iyi isine gir, evlnemiyorsan cocugun yoksa annenin gozunde failersin, bu da boyle :)

Bir ara epey takmistim, trdekiler kadar guzel giyinip, guzel resimler koymamama. Ulan NY'a yasiyorum, fashion takip ediyor muyum? Hayir neyse mantikli bir aciklama buldum :) Vaktim yok anacim, enerjim yok, kucuk seyler bunlar, I have bigger fish to fry hani :) Iranlilar da boyle, 3. dunya musluman ulke havalari bu susler ehehe, yani bok atayimki kendimi iyi hissedeyim netcen :) e ole ama ya. Neyse param yok, vaktim yok. Olan vaktimi ve parami bir yerleri gezerek harcamayi, sevdiklerime birseyler yaparak harcamayi tercih ediyorum bu da boyle yazilsin. Aferin bana :)))

Hiç yorum yok: