23 Kasım 2016 Çarşamba

Gunler kisa

Hep diyorum mutluyken yazayim hatta bilgi vereyim ama olmuyor. Belki de depresif bir insanim, mutlu oldugum gun olmuyor ya da cok sinirli, belki de hayatim cok zor, bilemiyorum. Hani herkesin hayati zor da tabi. Epey yavas oluyor postdoc, research dedigin, geliyorsun 10da, kahve ic 11, a oglen yemegine ne kaldi deneyi ogleden sonraya koy, gyme git, yemek ye, 2de deney yap 6ya kadar uzamasin, 7de en gec cik gunleri bitti. Yerine 7de kalk, 8de ise git 2. isi yap rapor yaz, deney koy 10da, gyme git gidebilirsen, gel deneyi bitir, is basvur, aksam rapora devam et. Haftasonu 10-15 saat coffe shop coffee shop gez, raporu tamamla, hoppa sil bastan. Arada tabi bir de anneyle sevgiliyle gecirlememis zamanlara hayiflan, ustune kismetse olur izle uyurken. Kendimi 3 isim var gibi hissediyorum, 1 lab isi, 1 yatirimci bankacilik, 1 de is basvurma gorusmelere gitme isi. Hani zihinsel olaak kisir dongunde hissediyordum, stock olma hali onlar bitti. Daha cok yaptikca, daha efficient daha verimli calisiyorum. Ama geberdim cidden, ben ben de degilim.

Ustune aniden tatil karari verdim, cunku gitmek zorundayim patlicam, 1,5 sene tatil yapmadim, yorgunum falan filan. Vize randevusu oldum, ever arti sinir bozucu faktor. Asil gonlumde yatan asya ama avrupaya gidecegim yalniz napalim, gezmek daha kolay dil anliyorum daha guvenli hissederim diyerekten. Hava soguk, gunler kisa ama boyle denk geldi napalim. Amsterdam-Prag-Iceland plan. Hani Aralik basi cikabilsem cilgin ucuz biletler ama napalim oyle olamayacak vize dolayisiyla. Guzel olacak eglenceli ve cok ihtiyac duyulan dinlenmeli. Belki fiziken degil ama ruhen ara vermek, uzaklasmak, baska ortamlara girmek guzel olacak.

Aslinda hayatimda progress var, istedigim hersey oldu oluyor, tek sorun bu yorgunluk hali ama sikayet etmemem lazim.

Super gorusmeler yaptim yapiyorum, guzel bir isim olacak az kaldi, bu arada 2 isim var ikisini de sevdigim sadece yogun buldugum. Annem yanimdaydi, guzeldi birlikte olmak boyle, belki boyle yalnis uzun vakit geciremeyiz epeyce, cocugumuz olur, evleniriz, guzeldi, kavga da etmedik oh mis. Sevgiliyle iyiyiz, iliskimizde baska bir asama katettik, hatta yenilerini ekleyecegiz, zor donemleri birlikte astik, daha dibe vurmayacagimiz daha guzel gunler yasayacagimiz zamanlara diyoruz efenim.

E bi de uzerine super hep gormek istedigim yerler gorecegim, hurray. Onlari yazar miyim resim koyar miyim bilemedim belki yaparim. Heyecanli ama :)

Oh hayat guzelsin zor oldugun kadar.

Hiç yorum yok: