18 Ocak 2017 Çarşamba

Ne guzel bir gun...

Ay bugun bir mutluluk bir mutluluk. Teklif aldim bugun, bir yatirim bankasindan, yatirim analisti olmak icin yani 1,5 senedir girmeye cabaladigim is. Hem de boyle beni kisisel sevdigi icin ayri boyle sirinlikle. Acayip sevindim haliyle, hopladim zipladim, haber saldim. Tabi henuz official degil bir de uzerine cok daha iyi firmalarda suregelen gorusmelerim devam ediyor ama oldu hani basardim. Boyle aylarca yillarca ugrasip da cabalayip da birseyin olmasi super. Hatta gecen sene atlayip ziplayip daha iyisinin olabilecegi ihtimalini dusunmezken, oh bu cepte digerlelriyle maasimi artiririm diye dusunur oldum. Oh mis, emekler bosa deil. Ama ustume bir yorgunluk coktu, yaptim ya, cabaladim oldu ya simdi gebes yapsam, yatsam uyusam ay yorgunum ama, iyice coktu bana simdi!

Bu arada olanlar ve dusunduklerim:
CA ya da ozellikle ilk tercihim FL tasinma hayalleri 1-2 yil askiya alindi.
NY'ta nerde yasicam simdi, nirelere gitcem, walking closet olcak mi? Olmali
Herseyimi atip, yeni kiyafetler alcam ay yasasin
Eskiden babalarimiz boyle liseyi bitirip ogretmen olup, guzel standarda sahip oluyorlarmis. Simdi neden boylene yapsan, ne kadar kazansan, kidem alsan yetmiyor. Hep daha cok hep daha ileri. Yeter ulen! Hatta bugun kosarken gordugum sogukta bir kucuk camekanli odada oturan adamin benden daha rahat oldugunu dusundum, kolay hayat guzel bisi olurdu. Hirs, basari hatta para insani mutlu eden seyler degil, susuzluk hersey iste ya.
Half maratona yazildim, 13 mil, 20 km. Hay Ahu mal misin?
Martin ilk haftasina o bir turlu yapamadigim yarim maratonu, ve ustune belki bunca training ve kosmada hedefledigim 122 lb elde edebilecegim.
Hala 2016'nin new resolutionlari uzerine calisiyorum, valla 2017'nin ilk 2 ayi onlari da yapsam degmeyin keyfime
Bugun bir broadway showa gidiyorum, gordugum unlulere en unlusu Bruce Willis olmak uzere yenilerini ekleyecegim. Nathan Lane, John Slattery and John Goodman. Yasasin broadway showlari, en sevdigim.
Daha official deil official olsun, daha yenileri eklensin, hadi nasil kotu bisi olunca it pours, iyi bisi olunca da su sel olsun. Hadi kara gozum.

Bu kadar. Ama postlarimdan da anlasilacagi uzere, boyle iliski yurutemeyen depresif benden, boyle kosan, is alan, super iliski yuruten, ailesinin kalbinin kirmayan, kiymet bilen bir insan oldum. Aferin bana, daha az eglenceli olmus olabilir ama halan eglenceliyim bi kereee. hih. bir eksigim samimi dostlarim ama o da zor oluyor, sevdiklerimiz uzakta, yakindaki sevdiklerime harciyacak extra vaktim yok, benim olsa onlarin yok. Neyse la vita bella babe.

Hiç yorum yok: