29 Temmuz 2016 Cuma

Grrr

Ay yine herseyden nefret ettigim bir gun. Aslinda nefret degil, bi hazimsizlik, rahatsizlik, irritation, sinir bozuklugu. Neden hersey zaman aliyor arkadas? Neden NY'ta evler kucuk? Studyo nedir? Kaset studyosu vardir, resim studyosu vardir, eve en az 1 oda lazimdir. Neden evler bu kadar pahalli?

12 saat uyudum bugun, disciye gittim, yine canim yaniyor. Sabah kalktim Nur Bilen Yavuzer'in postlarina baktim, dedim kendime kiyak geciyim 2 krem alayim, yaslanmiyim, icim curusun disardan anlamasinlar. Yuh anacim lip balm dedigin 75$ olur mu? Krem 100-200 doler. Hayir biriktirir ileride botoks yaptiririm o paraya, yuh yaw. O da husran oldu, sonra gyme gitmedim, sonra annem tadimi kacirdi, sonra tepki verdim diye kendime canim sikildi. Ayh! Sevdicegimin morali bozuk, bana teklif gelmedi. Nideeen nideeen?

Soyle mantikli dusununce diyorum, olcak er gec hersey duzene gircek. Bi evim olcak, soyle 3 odali, icinde camasir makinesi olan, sevdigim yanimda olcak, spor yapcam, saglikli hayatim olcak, ustune isimi sevcem, cok yogun olmayan bi isim olcak, belki sonra bir cocuk, annem gelcek duzenli mutlu bir aile hayatimiz, gorustugumuz kafa dengi arkadaslarimiz. Hayir hani sanki cok sey istiyorum oysa ki cok siradan istekler. Hayir anlamadigim, amerikaya gel, doktora yap, calis cabala, sonra istedigin aslinda teklifi kabul etsen 23 yasinda universite mezun oldugunla ayni olsun, ay anlamadim ki.

Sonra diyorum, kalsaydim trde, nefret ederdim, gezide olmus olurdum belki, ya da mutsuz evli olurdum. Cok sey yaptim, gezdim eglendim, seyahat ettim, super arkdaslar edindim, kendimi deli gibi gelistirdim. Ama mutlu muyum? Hayir. Hayatimla tatmin miyim hayir? Belki sosyal medyadandir, belki doktoradan, hep daha cok basari, daha guzel seyler istiyor insan, hep birseyleri eksik goruyor. Ama cok guzel seyler hayatimda, cok sevdigim cok duzgun bir adam, canimin parcasi hep bana destek ailem, cok bitane arkadaslarim, hani evrim de gecirdim, epey iyiyim ben de, kendimle gurur duydugum cok seyler de yaptim. Biraz yasi buyuk yine yeniden bir gecisten gecmek daraltiyor beni heralde. Neyse hadi gelsin bir teklif, bir tatil, ustune sevdigime kavusma, onun ustune guzel ev tutma dizme, hani bir maile, 2 guzel habere bakiyor. Enseyi toparla afu.

Yarin bi kumsal yapalim anosla, yaniyim, dinleneyim. Ole haftaya da gelsin calirfornication. Ama o zamana kadar batsin bu dunya :)

Ay aslinda bilimden konuscaktim yok PCOS hazirladigim sunumlar falan anlaticaktim da. Ay baslicam sunumuna bilimine mode on oldugunda bir muslum soszuyle kapiticim refer to ust paragraf. grrrr





Hiç yorum yok: