21 Temmuz 2013 Pazar

Tasinma!

Yasasin!!! Yeni bir evdeyim artik :) Icimde bir sevinc, bir mutluluk. Yolda 3 ile 4 saat arasi vakit harcamayacagim, saka gibi geliyor di mi ama iki farkli eyalette seyahat gunde 2 kez of of. Bitti cile. Cok mantikliydi ilk basta Jersey'de yasamak, ise yakindi (!) 40 dk yakin buranin standartlarinda, ev buyuktu, ucuzdu ve yalniz yasanabilirdi. Gel gorki arkadas edinilmisti, disari cikmayi cok seviyorlardi ve 2 sene 3 ay boyunca otobus saatlerine gore eve geliniyor, yollarda 2 saate yakin harcaniyor, eve gelip suslenme sansi olmadigindan, cantada keklik kiyafetler tasinilip gocebe hayati yasaniyordu. E bitti bunlarin hepsi, inanmasi ne zor. Cok ozlemekteydim ben Florida ellerini, en cok dostlarimi, sonra da hayat tarzini, belki biraz daha severim seni ey New York. Hani Ankara kiziyim ben, Istanbul urkutur beni, NYC urkutmuyor ama iyk bitse de gitsek modundayim, Florida'da gecen ilk 2 senem de boyleydi, birgun ayrilirken uzulursem cok sasarim ama kesin olacak, ben su hayatta sasmaya alistim zaten :) Tasinmadan bahsetmeyecegim, nasil bir kabus oldugunda ya da ne kadar rezalet bir sekilde insanlari yordugumdan :( Buyuk der, ode parani tut adamani, hani bu surec de yasasdigim stresi ne ile olcerim bilemiyorum ama epeycee kabustu. Neyse yasasin yeni guzel, yuksek kaliteli hayat!! Yolun karsina gecinilip gidilecek is, yurume mesafesinde gidilcek barlar, kose basindaki gym, zayiflanilacak hedef, tum focus calisilacak is, 3-4 saat kar ettigim gunler, evde yemek ve keyif yapmak...Yuppi yapcak cok sey var :)

Hiç yorum yok: