7 Temmuz 2013 Pazar

Florida-NY

Dun bir mangal partisine gittim, 2-3 katli havuzlu bir ev. Florida'dan aliskinim aslinda, cok da olagan durum ama yer NY olunca, bole kaliyor insan. Cok daha imkansiz, ya da sasirtici, etkileyici bir hal aliyor buyuk evler. 1500 dolar kira oduyoruz, kutu kadar evlere. Aslinda cok kotu degil, tek sorun yalniz olmak, yoksa 2 kisi daha normal sartlarda ev bulunabilir.

Metro north Hudson line view
Bahsettigim ev Westchester'daydi. Ilk kez gittim, cok da sevdim :) Metro north Hudson line gayet guzeldi manzarasi.

Sonrasinda Ossining istasyonunda indim, orada bir harika. Manzara superdi, evler cok hos ve buyuktu. Florida'dan aliskin oldugumuz koca guzel ev, bir mucize gibi geliyor insana.

Hayatimda ilklerden biridir buyuk evim olsun ozentisine kapilmam. Bir de benim gibi doktora yapan, hala bekar insanlarla takilmadigim nadir gunlerdendi dun. Cidden derin bir baski hissettim kendimce, kimse yapmadan. Herkes evli, cocukli, sehirden uzak yasiyor. Bense hala sehire tasincagim icin heyecanliyim.


Osinning
Ne bileyim. Yas 31. Belki de hissetmeliyim su baskiyi ama e secimler hep bir yana surukluyor insani. Valla hic de buyuk ev tutkum olmadi ama NY tasindiktan sonra, daha insani evler sever oldum, kucucuk oda, bir araya sikismislik.

Neyse velhasili, dun takildigim insanlarla cok takilmamam gerek yokda isin sonu depresyon mazallah. O degil hani su an su sartlarda olmam kesinlikle bir secim ama insanin kaasi ne cabuk karisiyor. Arada bir boyle degisik ortamlara girip, ne istedigini sorugulamasi iyi belki de, 2 gune normal halime donerim :))

Hiç yorum yok: