28 Ağustos 2009 Cuma

Suclusu biziz....


Gunlerdir yazacagim bir firsat olmadi, dans, parti, dostlar, spor, deney derken yine dostlar. 24 saat ne kadar bir gune oysa ki:) Dun tabi yikildim ve oglen saatlerinde kurdugum yatak hayaliyle bulustum sonunda. Hep diyorum, yine diyorum duzenli hayata gececegim, evde yemek yiyip, erken yatip erken kalkacagim, spor yapacagim ama demekle kaliyorum tabi...

Dun "The Women" filmini izledik, hicbir erkek karakter oynamiyor filmde, ama karakter olarak ordalar sadece gormuyoruz. Meg Ryan kocasi tarafindan Eva Mendez'le aldatiliyor. Simdi Eva Mendez'de tas hani ya, Meg Ryan'da sevimli...Hep ailesini mutlu etmeye calisan biraile kadinina karsilik, basit, genc ve suh kadin tercih ediliyor baslarda; sonunu anlatmayim:) Neyse; gunlerdir dusunuyordum zaten bu habire yardirdigim erkekleri bu hale getiren biz kadinlariz olanlari suclusu diye... Hpe manken gibi olmak zorunda hisseden biz kadinlar, eile ve es icin hayatini hice sayan, aldatilip susan, dayak yiyip "Erkek dover de sever de diyen", ya da kuyruk salladigindan yada mini etek giydiginden tacize ugrayip hak ettigini dusunen biz kadinlar, aslinda siz kadinlar... Yani kendimive bazi tanidigim insanlari bu gruptan soyutlayacagim ama bu kitlenin hic de azimsanamayacak kadar cok oldugunu soylemeden edemeyecgim. Biyolojik bir sorumlulugumuz oldugumuz dogrudur, hormonlarla desteklendigi dogrudur, zevkle aile icin fedakarlik ettigimiz de ama bunlarin sonucunda pek cogumuzun kendini hice saydigi da yalan degil. Hep kaliplarda davranmak zorunda olan kadinlarimiz, buna karsi cikacak cesareti olmayana kadinlarimiz. Eeee bekar, cocuksuz, eli ekmek tutan biri diye konusmam kolay gelebilir ama ben biliyorumki her kadinin icinde o muthis canavar var, herseyin ustesinden gelebilecek gucumuz var, hayat zor ama biraz cesaret hayati daha kolaylastirabilecek belki de. umarim bir gun kadinlara yardimci olacak gucum olacak ve mutusz kadin ve cocuklara yardim edebilecegim. ama ilk once her kadin kendine olan sorumlulug yapip, bir insana ihtiyaci olmadiginin bilincine varmalidir. Daha guclu kadinlara, herkesin icindeki amazon kadinin kesfettigi guzle gunlere...:)

2 yorum:

granit küp taş dedi ki...

sitenizi cok begendim. ozellikle vurucu fotolar kullanmissiniz. ellerinize saglik.

Amozoniyak dedi ki...

Tesekkur ederim, kimse takip etmiyor diye ole laylaylom yaziyordum oysaki:) fotolari begenmenize de sevindim...