16 Kasım 2009 Pazartesi

Yatamiyorummm...Yatamiyorummmm...

Ya bu grip beni sarsti, pek dinlenemedim sonrasinda, bir kosturma, telas, duygu inis cikislari gidiyor...Ve ben uyuyamiyorummm, ben ki camis gibi yatarim, noldu anlamadim ki...:( Basim davul gibi, gozlerim kaymis ama yatamiyorum...Haftasonu alisveris yaptim, 3 tane birseye ihtiyacim vardi, 22 parca aldim ve bu 3 sey bu 22 seyin icinde degil, 1 tanesi bile. Ben is bulmaliyim, nasil ve nerde bilemiyorum ama bulmaliyim. Konferansa gidiyorum, bir sevgili bir is bana, bir sevgili bir is ev arkadasima bulcam. Iki gunde mucizeler neden olmasin?:) Benim bu salakca umudum olmasa ben ben olmazmisim zaten...:) pofffff, yatmak istiyorum be donlenmek, yarinki sunum, bavul hazrlama , camasir, yola cikma, poster basma, taksi ayarlama, ote; ayarlama kendinden olsun istiyorum...anaaam, hadeee uyuyup dinleneyimm hadee.

Hiç yorum yok: