10 Kasım 2009 Salı

Odalarda katiksizimmm...

Bugun kanepeye terfi ettim, yatak icimi baydi, bu bilgisayar olmasa deli olurmusum herhal. Televizyonda pek birsey yok ama en azindan renk ve goruntu var. Aylardir, nerdeyse bir yildir dinlenmedigim kadar cok dinlenip, kalmadigim kadar evde kaldim. Ilginc... Bir de is basvurup, ders calissam benden iyisi yok. Allah'in benimle oyunlarindan biri daha... Dun eski, yeni, potansiyel, potansiyeli sonmus sevgili adaylarinin yada aday adaylarinin hepsi aradi, o da ilgincti. Ne lan olcem mi diye dusundum bir ama sonra yok bak yasarsam eglenceli bir hayat olabilecegine dair umutlarim yeserdi. Ya hakkatten insanlar boyle grip olup mu oluyor? Hic olumcul birseymis gibi degil...O da ilginc...Hic olesim yok, en ilginci de bu:))) Ben bir bilim insani olarak arastirsam, yazsam fena olmaz ama modum da camislama modu, belki iyilesince:)) Hadi hasta olanlar iyilese, iyi olanlar iyi kala...

1 yorum:

YOK Kİ dedi ki...

"Ya hakkatten insanlar boyle grip olup mu oluyor?"

Cevaplayayim :)
Yok, senden daha beter oluyorlar kuzum. Zatureye donusuyor grip, nefes alamiyorlar, atesleri hic dusmuyor. Bu insanlar gripten degil, gribin virusunun sebep oldugu ilerlemis enfeksiyondan oluyorlar.

Sen yataginda bir guzel dinlenmene bak. Olmeyeceksin sen :p Ne zaman ki hasta hasta yatarken dayanamayip kalktin ve gobek attin, iste o zaman belliydi sana bir sey olmayacagi :)