15 Ağustos 2010 Pazar

Yine beeen!!! :) Yine depresif, yine ders calismamis, yine sabirsiz, yine muallakta, yine huzursuz, yine mutsuz, yine umutlu, yine yine yine. Epeydir mutsuzmusum ben dusununce, doktoranin son senesi olmasi mi, yada su bulundugum sevgili girdabimidir 1 senedir. Cabalamamya cabalarken, dusunmemeye cabalarken, sadece olani kabul edip dibe vurmak gerekiyor sanirsam. Bu caresiz bekleyisi kabullenmek, noldu sana mutlu ve gulen insan? Artik az mutlu az gulen, cok huzursuz cok depresif oldun. Ama boyle de kabullenip sevmeli kendini...Biliyorum gececek...Her gecenin gunduzu var! Var var var biliyorum! Hadi gunduz, hadi huzur mutluluk de gel artikkk! Aslinda bir 3 ay daha boyle olacagim sanirim, ta ki yeni hayatimi kurup birseyler sekillenmeye baslayana kadar, sadece dusunup kurmak olmuyor. Bekleyise devam...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hani kim okucak ki diosun ya:) viyadük araştırırken blogundaki resimi gördüm:) itiraf ediyorum blogunda da ne var ne yok okudum:) ben de bi blogger tutkunuyum:) ama kım ne yazıyor dıe hıc meraketmemıstım:) ama bu kadar kalabalık yaşayan bırıne yakısmamıs bunca ay susmak:) hadı dök bakalım bırıktırdıgın taşları:)