31 Ağustos 2007 Cuma

O kadar zaman gecmis yazmiyorum, sifremi falan unutmusum. Gerci eskiden de hic yazmadim ya neyse. Eee soyle bir baktim neler yazmisim, zavalli asik ben sonunda benligini bulur ve eski hoppidik zamanlarina donmek uzereyken birden yeterlilik sinava gelir catar ve haliyle oyle bir kalir ama yine de seberektir artik, ohh be dunya varmis. Benim pek ozledigim, asi arkadasimin da yazdigi gibi bana da sanki buradaki hayatim bir dusten ibaretmis gibi geliyor ve Tukiye'ye donunce, tekrar basliyor kaldigim yerden hayat. Isin asli 2 senedir de gitmedim, ne ruyaymis bee:) 2 ay kaldi gitmeme, heyecanliyim ilginc bir sekilde. Ekim ayi hayatimin duruldugu bir ay olcak, off niye hemen Ekim olmuyor diyecegim su sinavdan korkmasam ama gelin gorun ki tutusmus durumdayim.
Hala buraya nasil yazacagimi cozebilmis degilim ama oyle yaziyorum isteeee, birgun bulcam. Herkese sevgiler, ayy duyan da birileri okuyor sanir, okuyan tek arkadasimi operim haha:):):)

Hiç yorum yok: