17 Temmuz 2007 Salı

Aman Allah'im!

Ben hala bu moddan kurtulamadigim icin, biraz daha asktan acidan dem vurcaga benzerim. Bir insanin sana karsi ilk hatanin sorumlusu kendisi, ikincisinin sorumlusu ise ona izin verdiginiz icin sizsinizdir. Her ne kadar bir insanin kendi kendine neden aci verdiginin, gore gore, bile bile kendine iskence ettiginin nedenleri bilemiyorum, adina ask diyorlar; niyeyse ona bile inanamiyorum. Hepimizin zayif yonleri var, kimimiz terkedemiyoruz, kimimiz asik olamiyoruz, kimimiz kendi haklarimizi koruyamazken, kimimiz baskalarinin hakkini yemekten kendimizi alikoyamiyoruz. Ben anladimki en buyuk cabalarimdna biri herkesi mutlu etmek, dogru yapmak, dogru olmak. Belki gucsuzum, belki herkes yalnissin dediginde, hayir dogruyum diyecek kadar guvenmiyorum kendime, belki insanlari kirmak bir sekilde canimi yakiyor ve tamirini kendim yapamiyorum. Her neyse nedeni hala bu caba icindeyim, ne gitmeyi biliyorum, ne de giderken kotu taraf olmayi ve sirf bu yuzden iste bu yuzden hala ve hala canim yaniyor. Bu bir sinav belki benim icin, hersey zamanla ogreniliyor ve bunu da ogrenecegim.

Hiç yorum yok: